– Timingen var helt vill, sier Mette. – For et par uker siden var vi på NRB-messen i Orlando, Florida, for å fortelle om jobben vi gjør og knytte nye kontakter. Spillet vakte mye oppmerksomhet. Mens vi var der fikk vi beskjed hjemmefra, om at en avtale, som vi hadde jobbet med over lengre tid, endelig hadde kommet i boks. Vi fikk invitasjon til å bli med i programmet 700 Club Interactive på CBN.
CBN er en kristen TV-kanal, og programmet 700 Club Interactive har en million daglige seere. Tidspunktet som var ledig, var tirsdag 6. juni kl. 10.00 lokal tid, nøyaktig samme tid som innsamlingskampanjen på kickstarter ble lansert.
Noe for neste generasjon kristne
– Vi opplever at Gud er med og trekker i trådene, fortsetter Mette. – Det er behov for et spill som kan få ungdom til å «connecte» med det kristne budskapet på et personlig plan i et helt nytt og tidsriktig format.
Programleder Ashley Key var imponert over det visuelle univers i spillet. Hun kommenterte at dette vil være lovende for neste generasjon kristne.